مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 16:372022-02-19فرهنگي

فارس من| عقد نکاح مربوط به اسلام نیست و پیروان همه ادیان به آن پایبندند


یک کارشناس مذهبی درباره اهمیت عقد نکاح گفت: این موضوع برای همه ملت ها با هر دینی مهم است و پیروان همه ادیان به آن پایبندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس ازدواج، یکی از سیره و سنت های انبیاء و اولیاء الهی است که تضمین بنیاد خانواده و تربیت مطلوب نسل و تحقق حقوق دو طرف خصوصاً زن بستگی به آن دارد، زیرا ارتباط بدون ازدواج هیچ تعهدی برای طرفین خصوصاً مرد نداشته و مشکلات بعد از آن گریبان گیر زن می شود.

با توجه به حواشی اخیر در جشنواره فیلم فجر درخصوص لزوم جاری شدن صیغه عقد و ازدواج، مخاطبان خبرگزاری فارس، پویشی در سامانه فارس من خبرگزاری فارس ثبت کرده و خواهان جلوگیری از ترویج بی دینی و ضربه زدن به سنت حسنه ازدواج شده اند که این پویش را می توانید از اینجا ببینید.

دقایقی با حجت الاسلام علی اعظمی کارشناس مذهبی به گفت وگو نشستیم.

ازدواج سنت انبیاء و اولیای الهی است وی با بیان اینکه ازدواج سنت انبیاء و اولیای الهی برای تحکیم خانواده و جامعه است، گفت: اگر بخواهیم در زمره ائمه هدی و حضرات معصومین (ع) قرار بگیریم، در عمل باید به آنها تأسی کنیم.

به همین خاطر در دین اسلام، پیامبر عظیم الشأن به مسلمانان می فرمایند: مَنْ کَانَ یُحِبُّ أَنْ یَتَّبِعَ سُنَّتِی فَإِنَّ مِنْ سُنَّتِیَ اَلتَّزْوِیجَ؛ (وسائل الشیعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| عقد نکاح مربوط به اسلام نیست و پیروان همه ادیان به آن پایبندند

فارس من| عقد نکاح مربوط به اسلام نیست و پیروان همه ادیان به آن پایبندند